Vänta lite nu...?!

Jag funderar här... det hårdaste jag kan faktiskt... med tanke på hur jag mår idag alltså... Pussade Tomas mig hej då idag när han skulle till jobbet eller slog han mig i huvudet med en slägga?! Okay, jag skulle tro på det förstnämnda, men BLÄ för att vara sjuk.

Jag mår illa på mornarna av någon anledning. Jag kan inte förstå varför. NEJ jag kan inte vara gravid. Eller ja, sånt är ju aldrig omöjligt det heller, men jag har redan kollat det. Dessutom så har inte mensen kommit tillbaka sen jag födde Oliver den 13:e November 08 (LYX alltså!). Kanske är det för att det går för lång tid mellan kvällsmålet till frukosten... Men jag äter sällan på morgonen. Jag är liksom inte hungrig.

Idag måste jag ta mig i kragen fast jag mår dåligt. Jag har en komvuxuppgift att lämna in före måndag och jag vill inte behöva sitta hela helgen

Och nu en jämförelse av mina vackra pojkar:


Marcus som liten


Oliver


De se ungefär lika glada ut på dessa bilderna. De är lika gamla på bilderna också.
 Ser ni någon likhet?

Kommentarer
Postat av: lindamo

söta pojkar :)

snyggt namn btw,linda! ;)

2009-05-15 @ 10:52:42
URL: http://liindahz.blogg.se/
Postat av: murmia

faktiskt så är killarna otroligt lika! Samma ögon, mun och näsa (eller inte samma förstås men lika) Den största skillnaden är nog att Marcus har lite bredare panna. Båda är förstås sötast i världen, även om de är sura på bilderna

2009-05-15 @ 12:55:59
URL: http://linjensan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0