Jag har fått...

Igår kunde jag inte skriva eftersom det var SÅ mycket som hände.

Jag har fått jobb! Det var den första intervjun jag var på nu efter mammaledigheten. Jag var på intervjun igår halv 12 och klockan 15,30 kom ett samtal om att jag kunde börja imorgon. Mycket att fixa ed dagis och vart Oliver skulle ta vägen. Men min underbara väninna Liza passar honom i de två veckorna det är kvar tills Tomas går på sin pappaledighet. Nu gäller det bara att Oliver ska få sin sökta dagisplats, men utifrån den informationen jag fick idag från kommunen så tycker jag att det ser ljust ut. Igår kväll firade vi lillasyster som fyllde 22.

Många fyller år i november, men framför allt har båda mina underbaringar, söner, sina födelsedagar då. Oliver fyller 1 år nu på fredag och Marcus fyller 4 å den 27:e. Sen är det bara julen kvar innan året är slut. Vad fort det gick..





Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till jobbet!! vad är det för jobb du har fått? Vilket dagis hoppas ni få in Oliver på? Vi håller på och undersöker dagisplatser, därav frågan...vet du nåt om Förskolan Berga? kram

2009-11-12 @ 21:47:25
URL: http://annafinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0