Hektisk helg

Vilken hektisk helg det har varit. Senast jag skrev mådde jag inte alls bra. Tack och lov blev det bättre och det innebar att jag orkade med denna fullspäckade helg. I fredag fyllde Marcus 4-år. Det var bak och gäster för hela slanten. I lördags hade vi spelning och karaoke på kvällen och igår var det farmor som hade 80-årskalas. Vi kom inte hem fören efter 22 på kvällen. Idag känner jag mig lite trött eftersom det inte blivit så mycket vila under helgen som jag hade behövt. Men sånt är livet.

Idag fortsätter jag med storstädningen och imorgon är förhoppningsvis ordningen återställd så att Marcus kan gå på dagis och jag kan flänga runt och leta efter ett arbete.


Saft och kakor på morgonen när man fyller år


En liten present på morgonen då Tomas var på jobbet och resten sen när pappa kom hem


Liten tröttis


Födelsedagsparty


4-åringen


Syster Jenni är i vanlig ordning den ända som vill vara med på bild i bloggen


Kalasfika


Så fort tiden gått. Det känns somd et var igår han föddes


27:e November 2005 - nyfödd (bild från BB)


26: November 2006 -1-årsdagen (eg dagen innan för det var då vet var kalas)


27:e November  2007 - 2-årsdagen

Av någon anledning blev det bara bild på tårtan på Marcus 3-årsdag. Förmodligen för att det bliv mest foton på nyfödda Oliver. Bilden bredvid är det närmaste jag hittade taget på Marcus.



27:e November 2009 4-årdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0