Här är jag!

Hej allihopa och förlåt för att min sida inte uppdaterats sedan förra veckan. Men som jag då nämnde så har jag fått jobb och i torsdags började jag. Det är som säljare via telefonen och just nu är det utvärderingstid.

Eftersom det här är första gången sedan oktober 2005 (då jag gick på havandeskapspenning för Marcus) som jag jobbar (då jag studerat mellan barnen) så är det lite slitigt att komma in i. Detta i kombination med att vi alla är sjuka här hemma, har gjort att datorn har fått komma i sista hand.
Den lilla lediga tid vi haft har vi spenderat åt att träna inför helgens och nästa helgs spelningar. Men sånt är livet.

I detta nu är det vaknatt för Oliver och jag har pass ett till klockan 01.15. Oliver har jättejobbigt med andningen då han bli förkyld eftersom han har astma. Min förkylning är på väg bort (tack) Tomas förkylning är just i början och Marcus ligger lite fram och tillbaka olika dagar. Tack och lov att vi tagit vaccinet, så kan vi i alla fall vara lite lugna över att det inte är svinis. Nej, för att inte somna ska jag ha vänner (friends) kavalkad och jag ska återgå till denna. God natt där ute... för er lyckliga som får sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0