Bättre sent än aldrig

Hej allihopa!

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag, men jag har inte haft inspiration nog att ens starta datorn. Jag har varit ute och kört till olika ställen under dagarna och på kvällarna har jag varit så himla trött den här veckan. Inte vet jag om det är för att man gått på högvarv eller om det är för att jag är lite småsjuk. Pojkarna har i alla fall haft feber nu i slutet av veckan.

Idag var vi på kyrkligtcentrum och hade fika med de barnen (deras föräldrar också så klart, haha) som döpts nu i år och sedan hemma så fick jag och lillasyster för oss att fixa med nailart. Det var jätteroligt faktiskt och jag gjorde ett helt sett med naglar. Det var första gången jag själv gjorde det. Jenni hade heller aldrig testat. När jag har mer färger så ska jag pyssla lite mer, men för att vara rookie så tycker jag nog att det blev himla bra!

För att ta reda på och få demonstrerat hur du ska göra så sök på "acrylic gel nailart på youtube. Lycka till!


Dessa två färger fick vara de jag gjorde med. Jag har bara ett brunt och ett rosa förutom dessa så det var inte mycket att välja på


Men jag tycker nog att det blev ganska bra i alla fall. Vatten, häftmassa, tandpetare och nagelack behövdes för detta


Komplett sett


Varje nagel blir unik


Visa blir extra bra (och vissa blev mycket mindre bra)


Lite slabb får man eventuellt räkna med


Jag har ganska mycket naglar att fixa med


Kompletta sett


Nog tycker jag att det blev helt okay!


En av de bättre naglarna ha dessutom fått ett par stenar också


Oliver idag på kyrkligtcentrum (jag fick ta med mobilen, eftersom jag inte hade vanlig kamera med mig..)


Marcus ritade med de andra storasyskonen


Oliver kameraflört


Puss på brorsan


Trött för ett par veckor sedan då jag var på väg på körkortskurs


Min romantiska make gjorde detta till mig i lera. Jag vet att det inte är så bra bild eftersom det är taget med mobilen, så jag ska ta ett bättre med riktiga kameran snart


Kommentarer
Postat av: Leiden

WOW säger jag bara va coolt de blir.

2009-10-23 @ 12:20:56
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0