Is it me you´re looking for?

Har ni tänkt på hur fort tiden går? Jo, det var 6 dagar sedan jag skrev senast och då hade jag i mina tankar att jag skulle skriva igen "imorgon". Vips sa det och imorgon blev en vecka senare. Kanske bäst att ta vara på tiden?

Jag har i vilket fall trixat lite med min nya "hobby" eller vad det bör kallas och har alltså färga fler naglar. Jag har varit iväg ett par dagar på shoppingråd och sedan har jag haft att göra med annat. Men eftersom jag fått höra nu att min blogg är saknad så ska jag öppna upp den igen. Det var ju trots allt inte egentligen med flit som det varit mindre aktivitet här nu, utan på grund av fullt schema.

Idag ska jag köra mina vänner Liza och Anders till båten de ska åka till Riga med nu i helgen och sedan är det en lugn Idol-kväll som väntar. I helgen blir det lugnt. på Söndag händer dock något kul och det kan ni som bor i närheten av Åkersberga också ta del av! D ska vi nämligen ha EXPO (exponering) visning inför jul, med massa produkter ur vår business. Det kommer finnas julklappsförslag samt massa produkter att känna, dofta och få mer information om. Det är allt från smink till hudvård, hårvård, bilvård, rengöring, mat, ja egentligen allt du kan tänk dig. 30% PÅ ALLT den här dagen ä det också. Det på Alceahuset (dvs gamla sjukhuset, busshållplats röllingbyskolan) huvudingången. Öppet hus mellan klockan 16-20. Kommer du dit så berätta gärna att du blev inbjuden via bloggen. Hoppas vi ses!

Nu ska jag visa lite av mina nya naglar och som ni ser på vissa så ger övning färdighet!


Guldbrons och svart


Jag blev ganska nöjd med dessa


1: Lila och vit, 2: Lila och rosa 3: Grön brons och vinröd, 3: Rosa och vit, 4: Lila och vit, 5: Rosa och röd, 6: Röd och svart, 7: Rosa och mörkrosa, 8: Vit, Rosa och svart, 9: Röd, vit, rosa, 10: Lila och beige, 11: Vit, brons, glittergrön


Tyvärr så syns det inte SÅ bra på bild eftersom min digitalkamera med 4,1 megapixlar är från 2006


Den här tycker jag blev riktigt bra

Kommentarer
Postat av: Liza Fredriksson

snygga naglar! Blir ju riktigt snyggt.

Roligt att läsa din blogg också,.

2009-10-23 @ 14:07:30
Postat av: Maria

Snygga naglar!



Hoppas allt är bra med dej annars, är lite kass på att hinna läsa bloggar nu när jag packar men kikar in i bland även om jag är dålig på att kommentera;)



kram på dej!

2009-10-25 @ 20:35:33
URL: http://mammatillfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0