Det går framåt!

Hallå allihopa!

Här är glada jag. Ja, idag är jag extra glad, för det är bara andra dagen på kursen men min lärare tyckte jag är så pass duktig att allting redan har bokats.

På torsdag nästa vecka kör jag gillingebanan (halkan), torsdag veckan efter är det skrivningen och inte allt för snart efter det är det uppkörning! Jag har datumet för uppkörningen, men jag vill inte avslöja det i förväg. Lite spänning vill jag behålla ;-)


Körkortsboken är bra att ha med överallt


Trångt värre i väskan med allt som måste med


Igår (första dagen) vågade ingen sätta sig med någon annan när vi väntade på att första teoripasset skulle starta


Datoruppgifter!


Idag sken solen vackert vid kl 16 då jag skulle hem


evighetsbussen hem


När man är liten når man inte så högt


Nyfiken är man dock ändå!


Marcus är fotograf som vanligt


Jag är spänd på morgonen (igår) inför första körlektionsdagen


Hemma har pappa och Oliver mys


Skrattgubbe

Kommentarer
Postat av: Vero

Vad spännande med körkort. Lycka till och tänk på att andas... =)



Ha det gott!

2009-09-16 @ 08:21:52
URL: http://pysselgrottan.se
Postat av: Anna

Va roligt att det går så bra med körningen :-) med de tempot har du snart körkortet i din hand! kram

2009-09-16 @ 09:33:48
URL: http://annafinns.blogg.se/
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Åh hoppas att det kommer gå bra för dig! :D

Lycka till med uppkörningen!



Puss

2009-09-17 @ 00:41:27
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0