Nu är det dags!

Ja då så kära ni stunden för intensivkurs i körkort har kommit och imorgon bitti bär det av till Norrtäje. Jag har dock på grund av barnen valt att stanna på nära ort och kommer hem varje dag, men jag kommer att behöva lägga ned all min energi på detta. Så jag hoppas att ni inte tycker att jag försummar er under de närmaste två veckorna om jag endast kommer kunna lägga in något inlägg. Jag tror dock att jag kommer kunna ha tid för ett och ett annat uppdateringsinlägg, så titta gärna in som vanligt. Och kära ni, håll gärna tummarna!

Jag återkommer givetvis med datum för skrivning, halka, uppkörning och sådant.

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Liza Fredriksson

Hej hopp ! Hoppas det går bra nu men det tror jag det gör. Jag ska hålla mina tummar.



Kram

2009-09-14 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0