Jag har en hemlighet

En hemlighet. En mycket liten hemlighet. Och stor. Men ni ska få veta, så småning om.

Här är annars allt som vanligt. Imorgon fyller Tomas 34 och som alla vet så är det också nyårafton. Folk har svårt att få ihop det där med Tomas födelsedag av någon anledning. Frågar de när han fyller år och han säger på nyårsafton brukar frågan om tiden komma. Tomas föddes vid 1-tiden och då får han ofta svaret att "ja men då är det ju egentligen 1:a januari". Mmm.. 1 på natten TILL nyårsafton då. Kul info till er såhär under näst sista kvällen av 2010.

Så har ni några nyårslöften då?
Mitt skulle vara att fortsätta banta (har gått ned 10 kg) men det går inte längre.
Annars har jag inga löften. Eller jo, kanske att verkligen ta tag i inredningen här hemma. Vi behöver göra övervåningen till sovrum så vi får plats ordentligt allihopa. Men å andra sidan vill man inte lägga ned FÖR mycket kraft på den för så snart som möjligt flyttar vi till ett hus istället. Men det kan vara kanske 2 år tills dess och undertiden vill jag ha ett bra sovrum! 

GOTT NYTT ÅR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0