Hungrar efter mer

Hallå. Jag vet att det var jättelänge sedanjag skrev, men inflör sommaren är det massa att fixa och utövcer läsandet så finns det inte rum för så mycket mer än familj. Vad gäller Twilight Saga så läste jag ut Breaking Dawn omedelbart efter Eclipse och jag var tillsammans med min väninna Jenny och såg på premiären av filmen Eclipse.
Nu läser jag Bree Tanners Andra liv vilken är en liten sidostory som S.M skrev och det rör en av vampyrerna som är med i Eclipse, så det är jätteroligt att läsa. Snart ska jag läsa om hela bokserien fast på Engelska.

På jobbet är det massa att göra just nu. Men himla roligt. Tack och lov har jag ett jobb som innebär att jag inte behöver jobba över (om jag inte själv väljer det) så trots attd et är mycket så är jag hemma sköna tider varje dag och kan njuta av sommarkvällarna och sommaren, den har veklighen kommit igång nu. Så skönt ute. Jag har bara två veckor kvar och sedan går även jag på semester

Idag ska vi på 5-årskalas, på kvällen ska vi grilla hos mina föräldrar och vem vet, kanske blir det lite Twilight Saga på film ikväll.


bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0