Vår nya lilla kille

Hej allihopa!

Här sitter jag på jobbet och min lunch har precis börjat.
Jag tänkte bara ta mig några minuter och berätta om vår nya lilla familjemedlem. En underbar liten kille. Mycket busig och glad. Hur mysig som helst. En liten kisse talar vi om. Tasse heter han och vi valde namnet eftersom han har 6 tår på varje tass istället för fem. En blandning mellan norsk skogskatt och annan ras som vi inte vet vad det är.
Han är så duktig också, går på lådan och har aldrig missat den. Äter glatt av både torrfoder och matburkar. På natten hoppar han upp vår säng och spinner.
Barnen tycker han om också, när de inte är för vilda det vill säga. Men de är duktiga med honom så det går så bra.
Så Tasse Vit Champagne bor nu alltså hemma hos oss.








Kommentarer
Postat av: Maria

Med supertassar så är han garanterat en blandning av skogis och Norsk Skepparkatt. Vi har en diva med samma dundertassar, så vi forskade lite om det:)

Kram/Maria

2010-09-24 @ 17:11:03
Postat av: Maria

Naaw så söt!:) Själv har man skaffat tamråttor igen;)



Kram!

2010-09-25 @ 17:24:51
URL: http://mammatillfreja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0