Hästjobb

Hallå i världens jätteröj! Här görs det om kan jag berätta. Åter igen skiftar vi bland våra rum här i lägenheten och denna gång är det ett jättejobb som skall göra. Dessutom är lägenheten i två våningar och det är inte lätt nu eftersom det är så mycket tungt som ska flyttas. Tack och lov är Toma händig och Marcus hjälpsam.

Angående graviditeten så känner jag inte av den så mycket nu. Jag mår inte illa, har inte speciellt ont i brösten osv. Ibland känner jag att det spänner och drar i livmodern men det är egentligen allt. Underbart! Jag får hoppas det blir en underbar graviditet som den jag hade med Marcus. När jag väntade Oliver mådde jag jättedåligt i princip från början till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0