En vanlig dag

Idag har det varit fullt upp. Jag har spenderat dagen med min väninna Liza. Det var länge sedan vi fick en stund tillsammans eftersom jag har mått så dåligt. Vi hade himla trevligt. Dessutom ska vi nog ses imorgon och på söndag ska våra familjer åka dagskryssning tillsammans, så det är skönt att vara i rullorna igen. Vi tittade lite i affärer i den takt min kropp tillät mig, sedan åt vi lunch och avslutade med att sitta på gården och prata då våra barn lekte en stund tillsammans.

Jag har också varit hos barnmorskan idag. Det var inte min vanliga barnmorksa Hanna, utan hennes sommarvikarie, men det gick bra ändå. Tyvärr har jag jättedåligt järnvärde. På deras maskin mätte det endast till 93, så imorgon måste jag gå till labbet hos husläkarna och ta riktiga prov, så vi får mer ordentligt svar. Sf måttet var på 33 och hjärtljuden på 132. Intressant va?

Imorgon tror jag att det blir att åka till Täby med Liza. Tomas har jobbat idag och ska göra det även imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0