Bra dag - ond kväll

Sen kväll då jag återkommer till bloggen, men den här eftermiddagen blev inte riktigt bra för mig. Att åka på Barnes djungel var väl okay. Både jag och Tomas föredrar Lekiz, men barnen tyckte det var roligt med lite förnyelse och det är ju huvudsaken.

På vägen hem började jag må väldigt illa och det slutade med att jag stod och kräktes ordentligt vid bilen, utanför restaurangen som Tomas och jag köpte vår sallad på. Tack och lov stod bilen bakom knuten på huset och inga folk var där. I annat fall hade jag nog försökt smyga iväg ändå, för vem orkar hålla på med "hej.. ni får ursäkta. Jag är inte sjuk, jag är gravid"? Jag mådde tillfälligt bättre men så fort vi satte oss i bilen började jag må dåligt igen.

Jag fick i mig salladen och sedan hoppade jag in i duschen för att göra ett försök att må lite bättre. Jag hade hoppats att salladen skulle lösa detta, men icke. Duschen fick bort illamåendet men lämnade mig med ordentligt ont bak i ryggen (foglossningen). Jag hade ju redan ont, men nu är det utöver det vanliga.

Tack och lov skulle kvällen inte innehålla några spektakulära eskapader, utan jag kunde lugnt finna en så bekväm ställning i soffan som möjligt och vi kunde se finalen av Talang. Simon Westlund som vann talang, snacka om talang. Sen kan man ju som sagt diskutera underhållningsvärdet osv. men programmet heter talang och ingen kan säga att han inte har det, så grattis!

Nu sitter jag här med smärta, men ändå glad efter en dag som barnen haft roligt på och som vi kunnat vara tillsammans på. Bara en vecka kvar för Tomas i Mariestad,

men det behöver jag inte tänka på förrän på söndag










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0