Hello stranger

Eftersom min mamma har väckt liv i sin blogg efter 2 år, så känner jag att det även är dags för mig igen. Anledningen till att jag inte varit så aktiv på ett tag beror dock på andra saker. Dels som de som följer mig vet, så började jag arbeta och tappade min datarytm och dels för att när jag sedan blev gravid så hade jag en mycket jobbig graviditet. Sen när vår älskade lilla Leo kommit till världen så tänkte jag att jag skulle ha all tid i världen till att blogga, men dagarna har bara gått. Ännu snabbare och ännu fortare än när Marcus och Oliver var så. Både mysigt och inte.

Men en del har hänt sedan jag skrev senast ändå. Min älskade farmor har gått bort och det var tungt. Min äldsta kille har fyllt 6 år, min mellan 3 år och självklart har vi haft underbara jul och nyår. Men det mest underbara och fantastiska är just våra barn och att få följa vår fantastiska lilla Leo växa och bli en liten människa med personlighet. 5 Mars så blir han hela 6 månader gammal och varje framsteg i hans utveckling är så himla mysig.
Jag tänkte hela tiden innan han föddes att eftersom det är vårt sista barn (jag vet att man aldrig ska säga aldrig, men så förmodligen aldrig som det kan bli då) så tänkte jag att jag absolut inte ville att han skulle växa för fort. Att han gärna kunde få vara ett paket lite extra länge och att varje steg kunde få smyyyga sig fram. Men nu, nej nej, det är SÅ roligt när nya saker händer. Än så länge kan han ju så klart inte så mycket, för så stor är han inte, men han ligger gärna på golvet och leker med lite leksaker, griper och får tag i saker, rullar runt från mage till rygg och tvärt om och jollrar och låter, smakar på allt och drar mig i håret, ammas helt och smakar mat en gång om dagen. Ja det var lite sammanfattat.
Jag tänker inte säga nu att jag ska blogga ordentligt för det tycks som om att det är då jag säger det som det inte blir så, så jag säger bara att jag ska försöka att börja nu igen, ordentligt och så hoppas jag att jag gör det eftersom jag faktiskt egentligen verkligen vill.
Nedan kommer jag lägga upp lite av mina finaste nya bilder, men rekommenderar er också att se på denna länk till Youtube där ni får en liten "film" med massa fina bilder på mina barn, några på mig och Tomas och som en liten rolig sak på sidan så är det jag som sjunger också. Jag har tagit sången The Rose, som Bette Midler sjunger och har skrivit om texten till en god nattsång åt mina barn. Inspelningen är ett år gammal, men filmen är ny. http://www.youtube.com/watch?v=M0uVRKikwjE&feature=share
Leo och mammamys
Oliver är tuff på 3 årsdagen
Fining
Mysa med bebis
Min fina storkille!
Underbara jul!
Lilla GullOliver
Två av världens underbaraste
Tomas stjäl julklappar, haha
Pepparkaka
Titta in i kameran
Söt Leo
Jag har självklart massa underbara bilder att bjuda på men här har ni en del av de finaste. Mer kommer efter hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0