-35 kg och födelsedagskalas

Hej hej! Igår var vi hos min kära pappa (och mamma) som fyllde 55 år. Han är ganska ung ändå, trots att jag själv blir 31 om ett par månader. Det var i alla fall en supertrevlig dag och det var gott grillat och en god tårta.
 
 
Idag har jag ännu inte gjort så mycket mer än att greja med lite foton till min viktblogg. Jag har tappat 35 kilo och har nu lagt ut lite bilder på detta. Vill ni ta en titt så klicka HÄR.
 
Vädret är bättre idag igen och det är alltid skönt med sol. Jag måste ut en stund senare för att handla och då kanske jag passar på att ta barnen på en promenad också när jag är i farten. Nu ska jag fortsätta städa här och sedan tänkte jag träna lite zumba om jag hinner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0