Härliga sommardagar

Idag har vi bättre väder här i stockholm. Där jag bor växlar vädret något men just nu skiner i alla fall solen och det är ju underbart. Min underbaringar njuter av sitt sommarlov här hemma och växlar utelek med lite lugn innomhus, varvat med gårdens alla barn här hemma. Men det är mysigt samtidigt och bara de har roligt så mår man bra och har roligt själv. Om man bortser från hur sandigt det var i Marcus säng igår dock, haha, efter alla vänner som varit där. Sommarbarn. Älskade pojkar.
 
I övrigt är det bra, jag var lite orolig ett tag att jag var på väg att bli sjuk men så var tack och lov inte fallet. Idag får jag besök av min lillasyster Jenni. Vi ska kolla lite saker på datorn och umgås vilket alltid är mysigt. Sedan när Tomas kommit hem och middagen fått lägga sig så blir det lite träning för mig, vilket också känns bra. Vill ni veta mer om min träning och min resa från 130 kilo till 60 kilo (idag 92,5 kg) så kan ni klicka här.
 
Jag igår efter träningen
 
Leo städar
 
Snygga bilder strategiskt placerade? (den här bilden tog jag dock för ett par veckor sedan)
 
 

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Var gärna med i mina olika tävlingar :) Enda kravet är att gilla på facebook, enkelt va? :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

Om länken krånglar så gå in på min blogg och kika under kategorin TÄVLINGAR. Ha en fortsatt trevlig dag!

2012-07-11 @ 19:52:43
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0