Promenad i solen

Vilket underbart skönt väder det är ute idag. Varmt och soligt och riktigt sommar. Det är helt underbart. Men jag trodde det skulle komma, vi får hålla tummarna för att det håller i sig. 
 
Idag har jag tagit med barnen ut på en promenad på nästan 5 kilometer. Leo och Oliver fick så klart åka vagn men Marcus cyklade. Han behöver en ny cykel nu bara för han har fortfarande sin första cykel och förvisso passar den nu när vi höjt sadel och styre (han är så pass kort Marcus) men det ser lite larvigt ut nästan om jag får säga det själv. Så i nästa månadsskifte blir det eventuellt en ny. Om inte nu så definitivt nästa sommar i alla fall.
 
Och snart är det semester för Tomas och vi ska åka med goda vänner till Eskilstuna, sova över och ha två mysiga dagar i parken. Jag tror det blir bra. Tomas ska bara jobba imorgon (ledig på fredag troligtvis) och nästa vecka och sedan är det semester. Underbart med lite återhämtning
 
(Den översta bilden är från igår då Leo kröp upp och satte sig med sin jättetrötta pappa)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0