Alla mina hjärtan

Trevligt med lite kvällssol, men typiskt att solen inte ville komma fram tidigare på dagen. Idag var det riktigt kallt ute sa folk till mig. Imorgon hoppas jag på uppehåll, solsken -åtminstone då och då, och inte massa kalla vindar. Imorgon ska jag och barnen till skansen men Oliver sagmamma och de andra barnen i gruppen. Det blir nog jättemysigt och barnen kommer säkert vara alldeles till sig över att få titta på alla djurn. Det blir lite matsäck och mys. Jenny tar med mat till alla barnen, inklusive Oliver då och jag tar med kycklingsmörgåsar till mig och Marcus (och bebismat till Leo).
 
I övrigt en bra dag idag. Jag har storstädat vidare här hemma och idag blev det skurning av badrummet och en storstädning därjag torkade ut hela kylen och alla hyllor osv. Inte förstod jag att det var så smutsigt där inne. Skönt att ha det gjort.
 
Och den nya datorn är som sagt på ingång. Wunderbaar
 
Marcus liten
 
Oliver liten
 
Leo liten
 
Alla mina hjärtan. Eller vänta lite nu...
 
 
Nu så, alla mina hjärtan
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va? Jag då?

Svar: Maybe baby, om jag visste vem du är :P
Linda

2012-06-28 @ 00:59:26
Postat av: Anonym

Kanske ska tillägga att det är din mor som protesterar ;-)

Svar: Haha knäppis <3
Linda

2012-06-28 @ 01:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0