är det verkligen sommar?

Ännu en oktoberdag i Stockholm. Det här med att åka till badstranden ni vet, nja det får nog vänta ett tag till. Gissningsvis så har så klart några av er hunnit bada redan men jag skulle inte våga lita på att vattnet är varmt nog, inte för mig i alla fall, än. Men förhoppningsvis kommer solen i juli åtminstone, så att man får njuta av ett soligt sverige en stund, innan vi återgår till de kalla, mörka och mulna månaderna. Nej det är trist att vädret är som det är. 
Samtidigt är det ingen idé att hänga läpp över vädret heller för det finns ju värre saker än det att hänga läpp över. Idag är Tomas hemma eftersom han är sjuk. DET är dock inget att hänga läpp över eftersom det på ett sätt är mysigt att han är här. Dock mysigare när han är frisk.
 
Inget står på schemat idag förutom att sköta hemmet för mig. Och Zumba, men det tar jag senare ikväll tror jag. Eventuellt drar jag på en powerwalk men det bestämmer jag mig för senare. Vill ni läsa mer om min väg från 130 kg till 60 (35 kg kvar) så gå in på min viktblogg där jag skriver om allting som har med det att göra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0