Ettan!

Måndag. En halvmulen måndag med 18-19 grader. Ändå en okay måndag, en bra måndag till och med. Igår var det fullt upp med att åka omkring för att hämta kläder och gå på kalas, att jag får ta min söndagsstädning idag. Efter en ledig helg har barnen lyckats sprida ut sina rum i övriga lägenheten och så älskar inte jag att bo, eller Tomas för den delen, även om barnen är förtjusta över att bo i deras egenskapade lekland. Köket är redan klart och nu ska jag strax starta en tvätt innan det är dags för lunchpaus.
Jag får vara extra glad idag för jag fick sova tills strax före 9 på morgonen. Marcus och Oliver låg i Olivers rum och såg på Rio, fortfarande i sängen och Leo sov länge idag. Det är det som är det skona med att barnen har sommarlov, man har ingetatt hasta upp till. Så en del av min mammaledighet blir i alla fall med semester. Och sedan blir det dags för min stora kille att börja i ettan! Oj vad tiden har gått fort. De växer så det knakar. På riktigt.


5 månader


6 och et halvt år



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0