Oktober!

Det blev en sen natt för mig innan jag var i säng. Jag satt och läste en viktblogg, från 2009, av en tjej  och skrev tankar i min egen viktblogg. Det är en del att fundera på nu så här 6 veckor in i mitt viktminskande. Min totala viktminskning är 33,4 kg och efter bebis (de senaste 6 veckorna) är det 16 kg. Gå som sagt gärna till mig andra blogg för att läsa om det. Viktbloggen.
 
Regningt väder i stockholm idag. När jag vaknade och tittade ut kändes det som vilken höstdag som helst. Perfekt oktoberväder. I juni. det är underbart. Vi får vara glada att det är i alla fall något varmare än en oktoberdag och att regnet behövs till alla blommor och träd nu. Så ser vi fram emot ett varmt och soligt juli och augusti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0