Tänk er för

Idag är det midsommarafton. En dag som kan medföra mycket glädje för många men också oerhörd sorg för andra. Jag vill bara påminna alla som tänker dricka idag att ni inte ska glömma bort era barn. Det är många barn som ser detta som ännu en dag att krypa undan och må dåligt över att deras föräldra är full igen och kanske värre än vanlitg. Många barn som ser den här dagen som en de helst bara vill blunda sig igenom. Tänk på det när ni dricker idag. låt ingen lida för att ni gör det. Ta hand om varandra och ta hand om era små.
Jag tillhör en av de tursamma, som inte växte upp med onyktra föräldra. Första gången jag ens såg någon av dem i onyktert tillstånd var långt upp i tonåren. Så tack för det. Men jag vet andra som inte haft det så.
 
Så för att avsluta detta inlägg positivt så är det ju som sagt midsommarafton idag! Idag blir det mys kring midsommarstången och god midsommarmat. Ikväll ska jag och Tomas ha splning på ljusterö, något jag också ser fram emot. GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOP!
 
Midsommar 2009. Oliver var bara en liten pluttis då
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0