Ute på lunch

Idag har barnen och jag varit ute och ätit lunch. Ombyte förnöjer säger det och det kändes som vi alla behövde komma ut en sväng från lägenheten och se något annat. Vi har ju varit hemma och tagit det lugnt sedan skolavslutningen förra veckan. Sedan mötte jag upp min goda väninna Jenny i centrum och handlade frukost tills imorgon. Allt detta förstås efter att jag fått leta fram katterna som smitit ut i buskarna på gården. Alltid lika härlit när man upptäcker att grinden lämnats öppen.
 
Och om ett par dagar har vi midsommarafton. Vi ska fira i skärgården som vi brukar. Jag och Tomas har spelning på kvällen, för alla som rör sig där ute där vi kommer att vara. Vi körde en mindre spelning på samma ställe förra året och det blev så uppskattat att de bett oss komma tillbaka, vilket vi gladeligen gör. Vi får hoppas att de som spått bra väder har rätt!
 
Idag är det i alla fall underbart väder ute hos oss och det ryktas om att sommarne nu är tillbaka ocg förhoppningsvis för att stanna. Underbart nog är det bara ett par veckor kvar innan Tomas går på semester i 4 veckor och bara kan få njuta av att vara lediga alla tillsammans
 
 

Kommentarer
Postat av: Ammalia

Haha, ja !
Hela dagen är liksom borta då :(

Svar: verkligen!
Linda

2012-06-20 @ 21:28:32
URL: http://ammalias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0