Att bero på att lägga sig så blir det sent ikväll

Idag vaknade jag till en bebis som låg och sparkade på mig, överallt, om och om igen. Han låg vaken medan jag sov och hade vänt sig i sängen och låg och tittade och lyssnade mot trappan. På undervåningen kunde han höra sin bröder leka och se på tv och blev naturligtvis intresserad. Man märker det på honom ibland, att han öskade att han skulle kunna vara och leka med Marcus och Oliver och springa med dem. Han kan bli jätteledsen när Marcus och Oliver försvinner iväg till ett annat rum och Leo bli kvar "själv". Det är mysigt att se att han är så intresserad <3





Jag gav Leo lite astmamedicin och sedan rensade jag bland bebiskläderna medan Marcus spelade ett bad as gammalt supernintendospel medan Oliver såg på och Leo lekte i sin spjälsäng. Sedan ner för frukost. Morgonen har gått riktigt fort för mig kan jag säga. Vaknade av sparkarna 7.20 ca och nu är klockan redan 10.30. Om några minuter är det väl dags att gå och lägga sig.

Att bero på att lägga sig så blir det sent ikväll. Tomas ska ut med jobbet ikväll. Lite middag och några öl. Jag är planerad att hämta honom vid 23.30 i Danderyd, om inget ändras. Hoppas de får riktig roligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0