Men ångest!

Dagen lider mot sitt slut och till min stora lycka så är Leos andning helt okay för tillfället. Det småbrummar om honom men inte så det är någon fara, utan som det ser ut nu så ska vi nog få sova i natt. Imorgon ska Tomas också hämta upp en gunga som vi sett på Blocket och ska köpa. Den bör hjälpa oss med vaknätter osv ifall det skulle behöva. Och behövs inte sånt (hoppas) så blir det en mysig gunga till Leo bara.

Vi har precis sett klart Big Brother jag och Tomas och för varje avsnitt skakar vi mer och mer på huvudet. Inte för att vi inte gillar serien men det går lite till överdrift ibland. Ni vet det här halvguppande täcket som det blev rubriker om 2003? Glöm det, här är alla nakna och hånglar öppet och kladdar och sånt. Det har gått så långt att killarna i huset till och med sagt åt tjejerna att det gått för långt och det säger ganska mycket tycker jag. Nej nu borde alla klä på sig lite och sluta med desperationen att visa sig nakna för alla tittare och börja med lite roliga tävlingar och sånt istället! Ville man bara se naket kunde man ju sätta på tv1000 klockan 00 istället för Big brother på Tv11 22.00. Tomas skakade lite på huvudet, skrattade och sa "Sa du att det var några som hade ågren idag eller? märkligt" (det stod på big brothers hemsida att vissa av deltagarna hade ångest efter gårdagens lite för vilda hångel/naket/överdrivna fest).
Nej nu är det dags att dyka ned in the land of dreams. Hoppas jag inte drömmer om vattenrutchkanor hela natten igen. Fråga inte. ingen aning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0