Jag mår illa igen

Idag sov jag länge. Jag vaknade inte till så pass att jag gick upp ur sängen förrän närmare 10.30. Det var skönt att få sova lite längre. Jag har varit lite trött på sistone utan att egentligen veta varför. Antagligen sover jag sämre och det gör ju sitt när det kommer till hur pigg man är på dagen och kvällarna. Hoppas jag sover bättre snart igen.

Idag är det som bekant söndag och idag ska vi storstäda och kanta det med en promenad och avsluta det med Big Brother. Men först måste jag få i mig nått, för jag mår illa här. Jag mår jämt illa nu. Tomas påminde mig om att jag mådde illa jämt efter jag fött Oliver också, så antagligen har väl min kropp nått skoj för sig efter jag har fött barn. Men nu är han ett halvår den 5:e så nu kan den gott få ge sig så jag kan börja må bättre.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske ska kolla så du inte är gravid

2012-02-27 @ 07:21:59
Postat av: Linda

Jo jag har tänkt tanken men var på en gynkontroll för ett par veckor sedan och han gjorde ett vaginalt ultraljud, då borde han märkt det tycker jag. Sen sa Tomas att jag mådde så här senast också, så jag tror inte jag är det

2012-02-27 @ 11:20:14
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0