Här sitter vi och myser framför tvn (om ma...

Här sitter vi och myser framför tvn (om man bortser från Leo som är lite trött och gnällig). Dubbelavsnitt V Greys men vi ser första och sedan Big brother. Avsnitt två av greys sitter på inspelning i boxen och det får vi se på imorgon. Vi har haft en lugn dag idag. God mat och sedan damsög och tvättade vi alla golv innan det blev lite gitarr och tv. Nu ikväll är Jag väldigt trött men orkar samtidigt inte sova så Jag får skylla mig själv. Imorgon ska pojkarna provfilma


Kommentarer
Postat av: mor

Hade ni många damer liggande? eftersom ni måste suga upp dem menar jag! :-):-):-):-):-)

Pussar till pojkarna

2012-03-07 @ 23:13:54
Postat av: Linda - skimra

Ja Jag vet Att det blev felstavat haha. Men Jag skrev inlägget från mobilen så Jag kunde inte efterredigera det dumt nog. Du ser nog ett v som smugit sig in i början också, när der skulle stått "av"

2012-03-07 @ 23:32:05
URL: http://skimra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0